niedziela, 30 grudnia 2012

LIEBSTER AWARD

No to znowu dostałam do tego nominację, aczkolwiek nie z tego bloga. Gra polega na tym, że muszę odpowiedzieć na pytania tej dziewczyny :D a potem sama jakieś ułożyć i nominować inne blogi.
Niestety nie czytam innych blogów, a nie chce mi się szukać, więc przepraszam, ale odpowiem tylko na zadane mi pytania. Tak, tak, tak jestem leniem i to ogromnym :D

1. Ksywka z lat dzieciństwa?
Plina, Pyguśka
2.Byłaś kiedykolwiek w Wielkiej Brytanii (Jeśli tak -gdzie? jeśli nie- chciałabyś tam pojechać?)
Nie, nie byłam, aczkolwiek w maju albo w czerwcu jadę na wycieczkę ze szkoły do Londynu.
3.Jaka jest pierwsza myśl, kiedy wstajesz rano?
Dlaczego już muszę wstawać?!
4.Kto jest Twoim życiowym mentorem?
Nie mam takiego.
5.Jakieś hobby? 
Pisanie, chemia.
6.Tak w ogóle ile masz lat?
16
7. Weź jedną rzecz od każdego z chłopców z 1D i stwórz mężczyznę idealnego. Jak będzie wyglądał?
Miałby oczy Nialla, włosy Hazzy, tyłek Lou, uśmiech Zayna, mózg Liama.
8. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?
Nie wiem, chyba sama z siebie.
9.Zrobisz coś dla mnie? Uśmiechniesz się?
Jasne :D
10.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez laptopa i bez mojej mamy.
11.Idealne miejsce do zamieszkania, aż do śmierci?
Rytro

No więc proszę, czegoś dowiedzieliście się o mnie. 

kissonme

xx

3 komentarze: